بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

پر پشت کننده و ضد ریزش مو

آیا شما از ریزش مو , چرب شدن مو , کم پشت بودن مو , کمی رشد مو رنج میبرید ؟http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/parsian_1793_2.jpg
آیا شیمی درمانی کرده اید ؟
دوست دارید موهای بلند پر پشت و براق داشته باشید ؟
آیا علاقه مندید مشکلات موهایتان را از بین ببرید ؟
راز داشتن موهای سالم ، پرپشت ، زیبا و جذاب به همین سادگی در دستان شماست ...

هم اکنون میتوانید با کمترین هزینه از مشکلات گفته شده رها شده و به آرزوی خود برسید .تفاوت این محصول با محصولات مشابه که شاید تا به حال مصرف نموده اید این است که محصولی از طب سنتی 100% طبیعی, بدون عوارض, بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.
این محصول جادوی فوق العاده علم و 100% موثر است که ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص و بیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده است. این محصول باعث درمان کامل طاسی سر در هر مرحله ای میباشد و جوانی و زیبایی ، این نعمت خداوندی را به شما هدیه میکند

محلول 100% تضمینی بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru واقع در گوانجو می باشد این محصول شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238ml به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml به همراه قلم مخصوص است این محصول به سفارش هلند در کشور چین ساخته و به تعداد معدودی برای ثبت بین المللی آن در اختیار سایر کشورها قرار میگیرد.
http://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/123.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-yoko-john-93-30871.jpghttp://asiafars.uploadasiapars.info/aks/rizesh/anti-hair-loss-products-octopus-93-93366.jpg
- ثمره سالها تحقیق شرکت تحقیقاتی بین المللی yucaitang با فرمول خاص وبیولوژیک که با تکنولوژی بیولوژیکی روزمدرنیزه شده و برای تمام مراحل ریزش مو از شروع کم تا افراد کاملا طاس قابل استفاده می باشد


شامپو این محصول بی نهایت غلیظ است که علاوه بر کارایی بی نظیر از نظر اقتصادی بسیار به صرفه میباشد
شامل عصاره های فشرده کاکو من بلات -اورینتالیس - ریشه گل توبر فلیک-کاسترو دیا توبر- ریشه رمانیا - ریشه سوفارا زردروشن- تخم گیاه ددر جنوبی- انجلیکا-کینگو- زنجبیل ,جینسینگ میباشد که باعث جلو گیری از ریزش بیشتر مو از طریق تقویت پیاز مو و... میشود
محلول رویش مو علاوه بر مواد فوق شامل عصاره فشرده شاه توت است . نتایج ارایه شده از طریق این شرکت و مشاهدات عینی ما نشان دهنده بی رقیب بودن این محصول میباشد به زودی سایر محصولات این شرکت تخصصی مو ارایه میگردد ...


برخی از امکانات و قابلیتها:
بر گرفته از ده ها نوع عصاره دارو های معجزه گر گیاهی طب سنتی چین
تولید شده در کارخانه تخصصی تولید محصولات درمانی مو subaru
شامل یک شامپوی منحصر به فرد با غلظت باور نکردنی به حجم 238m
برای افراد کاملا طاس هم قابل استفاده میباشد
به همراه محلول رویش مو 100% تضمینی به حجم 100ml


قیمت : 58,000 تومان

ژل آمیزشی 4 کاره بانوان تنگ کننده افزایش میل جنــ.ـسی ضد عفونی ک

مجوز بهداشت : 8408-41032 /7/ک-41406 / 7/ک-39468 /7 /ک

ژل آمیزشی 4 کاره بانوان تنگ کننده افزایش میل جنــ.ـسی ضد عفونی کننده و خشبو کننده

دارای ماده جمع و منقبض کننده چسبان واژینال با هلوگرام شرکت بزرگ لاو استریتhttp://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/lady/lsdygel.jpg

ژل آمیزشی lady gel مدل : سانیتاری

اگر خود و یا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بیش از اندازه ناحیه تناسلی تان ناراضی هستید !

اگر به حفظ انقباض عضلانی و سلامتی ناحیه مهبلی خود اهمیت می دهید !

اگر از ترحشات زیاد مهبلی ناخوشنودید !

ویژگیهای محصول :

بهترین وسیله برای سفت و جمع کردن عضلات و محیط درونی ناحیه تناسلی و بازگرداندن لذتهای از دست رفته می باشد .

کاهش دهنده ترحشات زیاد مهبلی و موجب درمان عفونت های ناحیه مهبلی خواهد گردید .

خشبو کننده و از بین برنده بوی بد ناحیه مهبلی .

افزایش میل به رابطه و رسیدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقایان مقدار متناسبی از ژل را روی محل مورد نظر یا کف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لایه ای از آن آغشته می کنند .

بانوان مقدار متناسبی از ژل را درون محل مورد نظر خود و یا بروی انگشت خود پمپ کرده و درون محیط تناسلی خود را به آن آغشته می کنند .

توجه :
این روش را بر روی کاندوم نیز می توانید انجام دهید که از پاره شدن احتمالی کاندوم نیز جلوگیری می کند .

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای تائیدیه بهداشت آمریکا و اروپا

بهترین وسیله برای جمع و منقبض محیط آلت تناسلی در بانوان

فضایی بسیار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آمیزش شما می بخشد .


قیمت : 24,500 تومان

زنگ جدید موبایل 2012

زنگ موبایل در قالب بسته Different که 10 عدد زنگ بسیار شیک و جدیدی را در خود جا داده است را می توانید هم اکنون از سایت دانلود کنید.

زنگ های Different شامل 10 زنگ برای موبایل

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif

  دانلود  با لینک مستقیم و با حجم 4  مگابایت -  لینک کمکی

 پسورد فایل : www.yekmobile.com

عینک ریبن مدل وبفری Ray Ban رنگ مشکیعینک ریبن مدل وبفری Ray Ban رنگ مشکیلیزر پوینتر سبز نجومی 100mwبا برد 7 کیلومتر

محصولات متنوع

کتاب زیبا و خواندنی احادیث امامان برای موبایل

در این پست از سایت کتاب بسیار زیبا و خواندنی احادیث امامان را برای شما کاربران فارسی موبایل آماده کرده ایم. این کتاب الکترونیکی با فرمت جاوا میباشد که هم اکنون میتوانید به صورت رایگان دریافت نمایید.

کتاب الکترونیکی زیبا و خواندنی احادیث امامان برای موبایل


فرمت : جاوا
دانلود (Download) | با حجم : 90.1 کیلوبایت
رمز فایل : www.far30mobile.com

رابطه زناشویی بعد از ورود اولین فرزند افت می کند

چرا رابطه زناشویی بعد از ورود اولین فرزند افت می کند ؟

شب‌های بیخوابی و روند بی‌پایان عوض کردن پوشک بچه و افزایش بار کارهای خانه و خرید برای عضو جدید و …

پژوهش‌های بسیاری نشان می‌دهند – و بسیاری از زوج‌ها هم قبول دارند- که به دنیا آمدن اولین بچه ممکن است ازدواج را با مشکلاتی مواجه کند.

شب‌های بیخوابی و روند بی‌پایان عوض کردن پوشک بچه و افزایش بار کارهای خانه زمان چندانی برای صمیمیت عاطفی میان همسران به جای نمی‌گذارد.

در واقع این فشار وظایف مربوط به بچه‌دار شدن به حدی سنگین است که اکنون شمار فزاینده‌ای از متخصصان بهداشت روانی توصیه می‌کنند زوج‌های منتظر به دنیا آمدن فرزند، به طور پیشگیرانه به مشاور مراجعه کنند تا برای به عهده گرفتن مسئولیت‌های جدید مربوط به بچه، مسائل مالی ناشی از آن، تغییراتی که در زندگی زناشویی و اجتماعی‌شان به وجود می‌آید، آمادگی پیدا کنند.

به نوشته وال استریت جورنال تحقیقی که اخیرا بر روی ۲۸۷۰ زوج در “طرح ملی ازدواج” در دانشگاه ویرجینیا در آمریکا انجام شد، نشان داد که در حدود دو سوم زوج‌ها کیفیت روابط زن و شوهر در سه سال اول پس از به دنیا آمدن بچه افت می‌کند. میزان اختلافات بالا می‌رود، زمان اندکی برای ایجاد رابطه صمیمی میان زن و شوهر باقی می‌ماند، و ممکن است بین آنها فاصله عاطفی ایجاد شود.

در این گروه زوج‌ها، مردان و زنان به نحو متفاوتی تحت تاثیر قرار گرفته بودند: رضایت مادران از ازدواج‌شان به فوریت افت می‌کند، اما در مورد مردان این افت به تدریج و در طول چند ماه رخ می‌دهد. تغییرات هورمونی، فشارهای جسمی ناشی از زایمان و شیردهی، و جابه‌جایی ناگهانی از محیط کار به خانه به همراه نوزاد ممکن است توضیح‌دهنده این کاهش رضایت از ازدواج باشد. یک عامل مهم در اختلاف میان این والدین جدید چگونگی تقسیم کردن کارهای خانه و کارهای مربوط به نوزاد بود.

البته بیش از یک سوم از این زوج‌ها در این بررسی توانسته‌ بودند با موفقیت از پس فشارهای عاطفی، جسمی و مالی ناشی از به دنیا آمدن بچه برآیند. اما این زوج‌های چه خصوصیاتی داشتند؟

این تحقیق نشان داد که ارضای جنسی و حس تعهد به همسر در صدر فهرست صفاتی قرار دارد که باعث می‌شود این زن و شوهرهای تازه بچه‌دارشده ازدواج‌شان را “بسیار سعادتمند” بخوانند.

به گزارش پاتوق۹۸ : خصوصیت سوم این زوج‌ها “خیرخواهی” بود که در این بررسی این طور تعریف شده بود: “فضیلت دادن چیزهای خوب به فراوانی و به رایگان به همسر” و شامل مواردی از انجام خدمات کوچکی مانند درست کردن چای برای همسر در صبح تا ابراز عشق و نشان دادن احترام و تمایل برای “بخشایش همسر به خاطر اشتباهات و ناکامی‌ها” بود.

در رده‌ بعدی این فهرست “سهیم شدن در انجام کارهای خانه” قرار می‌گیرد. هم مردها و هم زن‌ها پس از به دنیا آمدن بچه، هنگامی که کارهای خانه به طور یکسان بین آنها تقسیم شده بود، ازدواج‌شان را “بسیار شادمان” توصیف می‌کردند. بنابراین احتمالا تقاضا کردن از شوهرتان برای شستن لباس‌ها یا برعکس خواستن از زن‌تان برای عوض کردن لامپ برق ممکن است برای ازدواج شما خوب باشد. گرچه با توجه به خصوصیت “خیرخواهی” شاید بهتر باشد هر کس- زن یا شوهر- داوطلبانه مسئولیت انجام یک کار را به عهده بگیرد.

شارژر خورشیدی موبایل Policeریمل ویبره دار پلاس پرفکتدرمانگر زود انزالی MAX MANکرم لارگو 4 کاره مردانمگنا آر ایکس محصول آمریکاعطر جـ..ـنســی 212 فرانسوی آقایانکپسول ویگاریکس یا ویگرکس