بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

داروی درمان زود انزالی آقایان

نام محصول:کپسول درمانگر زود انزالی و مسائل جنــ.ـسـ.ـی MAXMAN

 مکس من شامل 2 پک 12 قسمتی و هر قسمت شامل 2 قرص برای هر بار مصرف: یک کپسول ویژه کلفت کننده +یک قرص ریز تاخیری

اثربخشی آقایان: افزایش توان  جنــ.ـسـ.ـی وتقویتی-دیر انزالی -افزایش میل جنــ.ـسـ.ـی-ضخیم کننده




کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنــ.ـسـ.ـی مردان در جهان است. این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال 2009 و 2010 بوده است. کپسول مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنــ.ـسـ.ـی، طولانی کردن زمان نزدیکی و دیر انزالی در هنگام نزدیکی، جلوگیری از ضعف جسمی بعد از انزال، درمان موثر ناتوانی جنــ.ـسـ.ـی و بی میلی به رابطه را بهبود بخشد. این کپسول به وسیله ی نخبگان علم زیست شناسی امریکا در کارخانه ای در منهتن نیویورک در ایالات متحده ساخته شده است. تقویت کننده ی طبیعی و خالص آلت هر جزء این محصول به طور دقیق آزمایش و تست شده است و اثر آن بر روی دوام و سفتی آلت به وضوح مشاهده شده است. ویژگی منحصر به فرد این محصول قابل استفاده بودن آن برای تمام سنین است. این کپسول دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی می باشد و در مدت زمان 20 تا 30 دقیقه عـ.ـطش رابطه و سفتی آلت را چندین برابر می کند. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این محصول از محصولات مشابه , گیاهی بودن آن است که عوارض جانبی آن را به حد اقل می رساند. این کپسول با افزایش خون رسانی به آلت و آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن , آلت را به حداکثر کارایی از نظر سفتی و دوام می رساند.
قابل استفاده برای : افرادی که دچار سردی جنــ.ـسـ.ـی و انزال زودرس می باشند. افرادی که سیستم اسپرم سازی آنها دچار مشکل می باشد. افرادی که دچار نارسایی جنــ.ـسـ.ـی هستند. افرادی که میل جنـ.ـسـی آنها کم است. افرادی که دارای آلت کوچک و کوتاه هستند. افرادی که دارای قوای جسمی ضعیفی می باشند. افرادی که پس از رابطه ی جنــ.ـسـ.ـی دچار کمر درد و زانو درد و سرگیجه و وزوز گوش می شوند. افرادی که دچار تعریق بیش از حد هنگام رابطه هستند. افرادی که دچار تکرر ادرار و عفونت پروستات هستند. دستورالعمل استفاده : برای مشاهده تاثیرات جادویی این محصول 20 تا30 دقیقه قبل از شروع رابطه ی جنــ.ـسـ.ـی یک عدد کپسول را با آب جوشیده ی ولرم میل کنید. هر سه روز یک کپسول با روش فوق مصرف نمایید.
 هشدار : هرگز از مقدار توصیه شده تجاوز نکنید. اگر خواستید اثر آن را کاهش یا آلت را به حالت طبیعی برگردانید آب سرد بنوشید. حاوی 12 کپسول و 12 حبه قرص ساخت کارخانه ی پزشکی منهتن نیویورک , ایالات متحده امریکا

برخی از امکانات و قابلیتها:

# درمان سردی جنــ.ـسـ.ـی و انزال زودرس
# تقویت کننده ی طبیعی و خالص آلت
# قابل استفاده برای تمام سنین
# دارای زمان عملکرد بسیار کوتاه
# ساخت کارخانه ی پزشکی منهتن نیویورک , ایالات متحده امریکا
#
مخصوص آقایان


قیمت : 32,000 تومان