بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

ست مروارید عشق

ست مروارید عشق

ست مروارید عشق

دسته لوازم زیردسته هدایا

زیبا ترین و جذاب ترین هدیه سال برای دختر خانم ها و بانوان محترم تولد، سالگرد ازدواج، هدیه آشنایی، روز عشق و .... ماندگار ترین هدیه ، هدیه ایست که تک و بی همتا باشد. جذاب ترین هدیه برای دختر خانم ها و بانوان محترم خودتان مروارید اصل را از صدف خارج نموده و در آویز مخصوص قرار دهید و در زنجیر بیندازید. در این ست : گوشواره، حلقه و گردنبند زیبا وجود دارد به همراه این هدیه اولین بار تجربه جدیدی کسب کنید خودتان مروارید داخل صدف که در کنسرو شیشه ای بسته بندی شده است را در بیاورید و در قسمت مخصوصش در گردنبند قرار دهید مروارید ها بصورت کاملا تصادفی دارای رنگهای گوناگون میباشند که پس از بازکردن صدف رنگشان مشخص می گردد.



طلایی:ثروت بنفش کمرنگ:دانایی صورتی:عشق کرم:شادمانی سفید:سلامتی

هر رنگ نشان دهنده یک معنی می باشد که بر روی جعبه معانی آنها درج گردیده است. تماس داشتن مروارید با بدن باعث ایجاد آرامش فردی و تسکین روحیه میشود و نمادی ازعشق ،علاقه و محبت است. شما با این هدیه: دوست ، نامزد یا همسرتان را هم هیجان زده و هم خوشحال از این هدیه نایاب و ارزشمند خواهید کرد



تماس داشتن مروارید با بدن باعث ایجاد آرامش فردی و تسکین روحیه میشود و نمادی ازعشق ،علاقه و محبت است.

مروارید واقعی را با دستان خودتان از درون صدف خارج کرده و در گردنبند خود قرار دهید

ست کامل مروارید شامل گوشواره ،حلقه و گردنبند

فروشنده: حجره

قیمت: 9,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید ست مروارید عشق، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ست مروارید عشق