بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

سفارش سریال رابینسون کروزو دوبله فارسی

سریال رابینسون کروزو دوبله فارسی

خرید پستی سریال رابینسون کروزو در 3 عدد دی وی دی با کیفیت خوب

سریال کامل رابینسون کروزوئه دوبله فارسی

سریال رابینسون کروزوئه


فروش فیلم رابینسون کروزو با کیفیت عالی و دوبله فارسی به صورت کامل


مجموعه سریال تلویزیونی رابینسون کروزو شرح ماجراجویی‌هایی است که براساس داستان رابینسون کروزو نوشته دانیل دفو ساخته شده است. این سریال نخستین بار هفدهم اکتبر سال 2008 از شبکه تلویزیونیNBC روی آنتن رفت و پخش آن تا 31 ژانویه سال 2009 میلادی ادامه داشت.

مشخصات سریال رابینسون کروزو:

تعداد دیسک : 3 دی وی دی

با دوبله فارسی

کیفیت : بسیارخوب

تعداد قسمت : سری کامل پخش شده ازشبکه تهران

 سریال رابینسون کروزو

داستان سریال رابینسون کروزو ::


شخصیت اصلی این سریال رابینسون می باشد که 6 سال در جزیره گرفتار شده و ناامیدانه در تلاش است بتواند راه بازگشتی به انگلیس بیابد تا بتواند به آغوش خانواده و نزد همسر و فرزندانش بازگردد. رابینشون که به اشتباه و به علت اختلاف با کسانی که قبل از این تصور می‌کرده از دوستان او هستند متهم به شورش علیه حکومت شده است، راهی سفری دریایی به دنیای جدید می‌شود. در قسمت‌‌های مختلف سریال، بیننده به اطلاعاتی دست پیدا می‌کند که بیانگر واقعیت‌هایی درباره چگونگی به دام افتادن رابینسون در این جزیره دورافتاده است.
در بخش‌هایی از فیلم رابینسون کروزوئه داستان به گذشته برمی‌گردد و داستان زندگی رابینسون جوان را به تصویر می‌کشد.
رابینسون می‌تواند به کمک ابتکارش قدم فراتر از محدوده‌های قرن هفدهم بگذارد و ابزارهایی را اختراع کند که نه‌تنها شرایط بهتری را برای زندگی او فراهم می‌کند، بلکه به او کمک می‌کند تا با شیوه جدیدی از خود در مقابل دزدان دریایی دفاع کند.
دوست او، فرایدی که روزی از اعضای قبیله آدمخوارها بوده است، پس از این که توسط رابینسون از قربانی شدن توسط اعضای این قبیله جان سالم به در می‌برد، رابطه دوستی خوبی با او برقرار می‌کند. فرایدی بسیار باهوش و زیرک است.
اگرچه رابینسون پس از مدت کوتاهی بعد از آشنایی با او به استعداد و هوش او پی می‌برد و متوجه می‌شود که فرایدی در مقایسه با او درایت و شجاعت بیشتری دارد. کروزو در جزیره به زندگی خود ادامه می‌دهد تا اینکه یک کشتی اسپانیایی در کنار جزیره لنگر می‌اندازد و سرنشینان آن به جزیره وارد می‌شوند و کروزو و فرایدی را در آنجا می‌بینند. آنها در ابتدا فکر می‌کنند فرایدی برده رابینسون کروزو است و با توجه به این‌که او پوستی تیره‌رنگ دارد به او به عنوان یک انسان وحشی می‌نگرند. سانتوس سانتانا، ناخدای عرشه کشتی اسپانیایی است که از احترامی که کروزو برای فرایوی قائل است بشدت تنفر دارد. او در تلاش است با کمک افرادی که آنها را به اسارت گرفته، گنجی را که در این جزیره مدفون شده است به دست آورد. اولیویا پزشک زنی است که با کروزو و فرایدی آشنا می‌شود. او اغلب با کمک‌های پزشکی خود به کروزو کمک می‌کند. اگر چه او به کروزو علاقه‌مند می‌شود، اما از آنجا که می‌داند کروزو به همسرش علاقه‌مند و وفادار است، سعی می‌کند این احساس خود را از او مخفی نگه دارد. افراد دیگر کشتی هم به جزیره وارد می‌شوند که از میان آنها می‌توان به جرمیا بلک‌تورن اشاره کرد که وانمود می‌کند از دوستان خانوادگی کروزو است.

برای خرید پستی سریال رابینسون کروزوئه روی لینک خرید پستی زیر کلیک کرده و فرم سفارش را به صورت کامل پرنمایید.

قیمت فقط:6000 تومان

سفارش سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی

سریال جنگجویان کوهستان

خرید سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی

سفارش اینترنتی فیلم  قدیمی جنگجویان کوهستان کامل


سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی


مشخصات سریال جنگجویان کوهستان  لینچان:

زبان سریال : دوبله فارسی

تعداد دیسک :6 عدد دی وی دی

کیفیت صدا و تصویر:بسیار خوب

قابل پخش در دستگاه دی وی دی پلیر و کامپیوتر


  جنگجویان کوهستان یا لینچان نام سریالی است ژاپنی که بر اساس یکى از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین به نام کنارهٔ آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده است و داستان ۱۰۸ قهرمان را نقل می کند که از سرتاسر چین در مکانی به نام لیانگشان پو گرد‌هم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند. این سریال 26 قسمتی را شبکهٔ تلویزیونی نیپون یا به اختصار ان اچ کی تولید نموده و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴[۱] از همین شبکه در ژاپن پخش شده است و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰، کشورهای انگلستان[۲] ، فرانسه، هلند، اسپانیا و آلمان غربی اقدام به نمایش آن کرده‌اند. همچنین این سریال برای اولین بار در دههٔ ۶۰ خورشیدی با نام «جنگجویان کوهستان» از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و مورد توجه و علاقهٔ مخاطبان زیادی قرار گرفت

سریال جنگجویان کوهستان

داستان  سریال جنگجویان کوهستان  :


۱۰۸ قهرمان عدالـــت طلب برای مبارزه با ظلم و بی عدالـــتی در منطقه کوهستانی لیان شامپو جمع میشوند و با رهبری لینچان و جنگاوران بسیاری مانند هوسانیانگ(تنها زن جنگجوی گروه) شیچین ۹اژدها، تایسانگ پرنده ، یانچی صورت آبی، هوایانگ تیرانداز، تینیو ، شکارچی پلنگ ، لوتا ، برادران ماهیگیر و … به مبارزه با لشکر کائوچیو که نخست وزیری ظالم است می روند و در هر قسمت ماجراهای زیبا وپرهیجانی را رقم میزنند . این سریال محصول مشترک چین و ژاپن میباشد...

فیلم جنگجویان کوهستان که نام اصلی آن لبه‌ی آب است، در سال ۱۹۷۳ در ژاپن ساخته شد. لبه‌ی آب نام یکی از داستان‌های اسطوره‌ای چین است که داستان آن درباره‌ی ۱۰۸ مبارز انقلابی است که بر علیه سلسله سونگ در چین قیام می‌کنند. این فیلم در دو فصل ساخته شد، شرکت سازنده‌ی این سریال تاریخی و حماسی جذاب، شرکت نیپون ژاپن بود و فیلمبرداری سریال هم در چین انجام شد.

سریال لینچان در ایران به سرپرستی بهرام زند، دوبله شد و در دهه ۶۰ از شبکه یک پخش گردید. بهرام زند خودش صدای لینچان را بازی کرد. از دیگر صداپیشگان مشهور سریال جنگجویان کوهستان می‌توان به ناصر ممدوح، منوچهر والی‌زاده، سیامک اطلسی، مریم شیرزاد و خسرو شایگان اشاره کرد.

ادامه داستان جنگجویان کوهستان: در نهایت لینچان فرار می‌کند و به منطقه‌ای کوهستانی به نام لیان شان پو می‌رود. لیان شان پو منطقه‌ای دورافتاده است و موقعیت جغرافیایی آن، پناهگاه خوبی برای فراری‌ها فراهم آورده است. در جریان چند سال مبارزه‌ی لینچان با کائو چیو، چندین قهرمان و مبارز دیگر که هر کدام قابلیت‌های رزمی ویژه‌ای دارند، به جمع آنها اضافه می‌شوند و بسیاری از آنها کشته می‌شوند. لینچان سرانجام موفق می‌شود کائو چیو را شکست داده و …

برای خرید پستی و  پرداخت در محل این سریال روی گزینه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش را به طور کامل پرنمایید.


خرید انلاین سریال جواهری در قصر


سریال جواهری در قصر دوبله دو زبانه

سریال جواهری در قصر دوبله دو زبانه فارسی و زبان اصلی

خرید اینترنتی سریال کامل جواهری در قصر معروف به یانگوم

فروش پستی سریال یانگوم دوبله در 14 عدد دیسک با کیفیت عالی


خرید سریال جواهری در قصر دوبله فارسی


بعد از پخش سریالهای معروف و دوست داشتنی اوشین و هانیکو سریال جواهری در قصر

که در ایران با نام بازیگر اصلی این سریال یعنی سریال یانگوم معروف شد این سریال

یکی از پربیننده ترین سریالهای کره ای می باشد که درسالهای اخیر از شبکه ایران پخش شده است.


مشخصات سریال جواهری در قصر یانگوم موجود دراین فروشگاه :

تعداد قسمتهای سریال یانگوم :54 قسمت کامل

تعداد دیسک:14 عدد دی وی دی

زبان سریال:دوبله دوزبانه(فارسی+زبان اصلی)

کیفیت صدا و تصویر:عالی

قابل پخش در کامپیوتر و کلیه دستگاههای پلیر خانگی به همراه زیرنویس فارسی


قیمت فقط:20000 تومان

تلفن سفارش کالا در صورت بروز خطا درثبت سفارش:09358214104

خرید سریال جواهری در قصر دوبله فارسی

خلاصه ای ازداستان زیبای یانگوم یا جواهری در قصر:

نام اصلی سریال که به گفته خود کره‌ای‌ها بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، Dae Jang Geum است به معنی یانگوم بزرگ اما از آن‌جا که سریال در کشورهای انگلیسی زبان هم به نمایش درآمده، به اسم انگلیسی‌اش Jewel in the Palace معروف شده است.

. آغاز سریال زمانی است که ملکه مادر وقت، به دستور امپراطور و توسط یک گروه از افسران گارد مسموم می‌‌شود. در زمان بازگشت برای یکی از افسران به نام (سوچون سو) اتفاقی رخ می‌‌دهد، ولی به وسیله یک راهب نجات می‌‌یابد. راهب به افسر می‌‌گوید که سه زن در زندگی او نقش مهمی دارند. اول زنی که این افسر سبب مرگ او می‌‌شود. دوم زنی که او جانش را نجات می‌‌دهد، اما در آخر باز هم موجب مرگ او می‌‌شود و سوم زنی که عامل مرگ افسر است، ولی جان انسان‌های بسیاری را نجات خواهد داد. بعدها مشخص می‌‌شود که این سه زن، ملکه مادر، مادر یانگوم و خود او هستند. از سوی دیگر (بانو پارک)، بانوی آشپزخانه سلطنتی به چشم خود می‌‌بیند که (بانو چویی) سم را در غذای ملکه مادر ریخته است، ولی خدمه آشپزخانه سلطنتی او را متهم به دزدی می‌‌کنند و به او سم می‌‌خورانند، اما بانو پارک توسط (بانو هن) که پادزهر را با سم مخلوط کرده نجات می‌‌یابد و سپس توسط افسر سو که از قصر رفته است، فراری داده می‌‌شود. آن دو به‌طور پنهانی در یک دهکده ازدواج می‌‌کنند و صاحب دختر باهوشی به نام یانگوم می‌‌شوند.

چند سال بعد یانگوم که کوچک و ناآگاه بود، به همه می‌‌گوید پدرش افسر گارد سلطنتی بوده و همین صحبت‌ها باعث می‌‌شود که مامورین او را پیدا کنند. یانگوم و مادرش فرار می‌‌کنند، اما مادر یانگوم که به سختی زخمی شده است، از دنیا می‌‌رود.مادر در لحظات پایانی عمرش آرزوی خود را به یانگوم چنین گفت: (دوست دارم بانوی اول آشپزخانه سلطنتی شوی و بی‌‌عدالتی و ظلمی که به من شده است را در کتاب مخصوص بانوان دربار به ثبت برسانی.)
بعد یانگوم وارد قصر شد و با نبوغ و استعداد درخشانی که داشت به پیشرفت‌های جالبی هم دست پیدا کرد............


قیمت فقط:20000 تومان



عکسهایی از بازیگران سریال جواهری در قصر



جواهری در قصر




خرید سریال امپراطور دریا زبان اصلی و فارسی

خرید پستی سریال امپراطور دریا دوبله دو زبانه

مجموعه کامل سریال امپراطور دریا با کیفیت عالی

سریال کره ای امپراطوردریا با دوبله فارسی و زبان اصلی در 13 DVD

خرید سریال امپراطور دریا دوبله کامل

سریال کره ای امپراطور دریا یکی از سریالهای زیبا و پرطرفدار ساخت کره میباشد که در سال 86 از تلویزیون ایران نیز پخش شد..


مشخصات سریال ارسالی توسط این فروشگاه:


زبان سریال:دوبله دو زبانه(دوبله فارسی +زبان اصلی با زیرنویس)

برای تغییر زبان سریال از دکمه Audio روی کنترل دستگاه dvd پلیر خانگی استفاده کنیید.

کیفیت تصویر و صدا سریال : عالی کیفیت HD

این سریال قابل پخش در دستگاه های دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر میباشد.

تعداد دیسک ارسالی: 13 عدد dvd

تعداد قسمت:51 قسمت کامل
خرید سریال امپراطور دریا دوبله فارسی کامل


شرح مختصری از سریال امپراطور دریا :

 سریال با نشان دادن خاطرات بازیگر نقش اول و مهم سریال  به نام گونگ بوک شروع می شود که به همراه دوستش جانگ نیون در طول سریال به سختی‌های زیادی دچار میشوند. پدرش به دست دزدان دریایی کشته میشود . بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود . بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داد تحت سرپرستی بانو جمی بوده است. گونگ بوک که به جمع محافظان بانو جمی پیوسته بود، کم کم از اعمال خلاف قانون او باخبر شد و قصد براندازی او از قدرت را نمود. بانو جمی نیز به جرم خیانت او را بیرون می‌کند و به عنوان برده به چین می‌فرستد. گونگ بوک و جانگ نیون در این راه سختی بسیار کشیدند تا اینکه آنجا به عنوان برده‌های گلادیاتور، به یادگیری هنرهای رزمی به طور کاملتری پرداختند. پس از پیروزیهای بزرگ در نبرد با گلادیاتورها هر دو به استخدام گروه بازرگانی سول پیونگ در می‌آیند و....


برای خرید اینترنتی و پرداخت درمحل سریال امپراطور دریا روی یکی از گزینه های خرید پستی کلیک کنیید.

قیمت فقط:19000 تومان


عکسهایی از سریال زیبای کره ای امپراطور دریا


لاک طراحی ناخن هات دیزاین


قلم و لاک طراحی ناخن هات دیزاین اصل

خرید لاک قلمی طراحی ناخن هات دیزاین اصل

هات دیزاین شامل 6 عدد لاک دو سر برای رنگ و طراحی روی ناخن می باشد.

در بسته هات دیزاین 3 عدد قلم بزرگ وجود دارد که هر قلم از دو عدد لاک دوسر تشکیل شده است.


قلم و لاک طراحی ناخن هات دیزاین اصل


هات دیزاین چیست؟شما با استفاده از پکیج هات دیزاین براحتی می توانید طرح های زیبایی را روی ناخن خود ایجاد نمایید.

در پکیج آرایشی هات دیزاین سه عدد قلم بزرگ وجود دارد که هر قلم از دو عدد لاک مخصوص طراحی ناخن در رنگهای زیبا و مختلف تشکیل شده است.

منظور از لاک دوسر چیست؟لاک هات دیزاین دارای دو سر می باشد که یک سر آن دقیقا مانند لاکهای معمولی فرچه ای می باشد و یک سر آن مانند ماژیک نوک تیز برای کشیدن طرح دلخواه رنگی روی ناخن هست.


قلم و لاک طراحی ناخن هات دیزاین اصل


خرید پستی قلم طراحی ناخن هات دیزاین اصل


هات دیزاین ارسالی توسط این فروشگاه اینترنتی درجه یک  در بسته بندی اصلی دقیقا شبیه به عکس بالا می باشد.



لاک طراحی ناخن هات دیزاین اصل


رنگ های لاک موجود در بسته هات دیزاین رنگهای روشن و زیبا می باشد که شما بدون نیاز

به آموزش و تخصص خاصی می توانید مانند یک ماژیک شکلها و رنگهای زیبایی را روی ناخن های خود ایجاد کنید.

آموزش استفاده از قلم طراحی ناخن هات دیزاین:

استفاد از این قلم مخصوص طراحی ناخن بسیار ساده هست و حتی دخترخانمهای کوچک نیز می توانند براحتی از آن استفاده و لذت ببرند. ابتدا رنگ مورد نظر خود را با سر معمولی لاک روی ناخن خود زده و سپس با استفاده از سر دیگر ان که شبیه ماژیک سرتیز هست رنگ و یا هرشکلی که دوست دارین روی رنگ قبلی بکشید .


هات دیزاین اصل

هدیه ای مناسب برای مناسبتهای مختلف مانند روز زن,سالگرد ازدواج,جشن تولد,روزولنتاین و...

برای خرید پستی قلم طراحی ناخن هات دیزاین درجه یک روی گزینه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش را به صورت کامل پرنمایید.

قیمت :19000 تومان

هات دیزاین