بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

لاک ناخن حرارتی جدید

لاک ناخن حرارتی

مشخصات لاک حرارتی:

محصول جدید 2015 در سه رنگ زیبا و جذاب- بنفش - یاسی -زرشکی

قابلیت تغییر رنگ با سرما و گرما

قابلیت تغییر رنگ بادمای بدن

دارای درخشندگی فوق العاده

دستانی زیبا و جذاب داشته باشید

ناخن های خود را به شکل شگف انگیزی خاص و زیبا کنید

لاک ناخن جدید که با تغییرات دمای بدن شما  تغییر رنگ میدهد حتی با در دست داشتن چای ، شیر ، قهوه ، و یا هر چیز داغ دیگر شما می توانید شاهد تغییر رنگ زیبا و خاص این لاک باشید.حتی میتوانید دستان خود را در معرض اب سرد قرار دهید تا طرح و رنگی تازه را بر روی ناخن های خود مشاهده کنید.

لاک حرارتی

خرید پستی لاک حرارتی

مخلوط کن میوه تک نفره

مخلوط کن میوه تک نفره شیک و تیک

مخلوط کن میوه مخصوص مخلوط  کردن میوه، پودر بدنسازی و سایز مواد غذایی می باشد.

استفاده آسان و شست و شوی بسیار راحت با یک طراحی خاص و منحصر به فرد که هم به صورت یک بطری برای مخلوط کردن و هم به عنوان یک بطری جهت نوشیدن می توانید از آن استفاده کنید

به علت وجود درب مخصوص بر روی این بطری به راحتی می توانید نوشیدنی خود را همراهتان ببرید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

آبمیوه گیری

دستگاهی برای ترکیب و تهیه اسموتی و میکس های بدنسازی، طراحی هوشمندانه درب برای حمل اسموتی و میل کردن آسان آن.این بطری بسیار سبک است و برای حمل به مشکل بر نخواهید خورد طراحی مخلوط کن میوه بسیار زیبا و مدرن است ظرفیت بطری مخلوط کن میوه "شیک ان تیک" 800 میلی لیتر می باشد و قدرت آن نیز 180 وات است

آبمیوه گیری2

مخلوط کن برقی

با یک چشم به هم زدن میوه های مورد علاقه خودتان را میکس کنید و نوش جان کنید. با مخلوط کن میوه شیک ان تیک لذت نوشیدن، نوشیدنی های خوب را حس کنید. علاوه بر این به خاطر سبک بودن و دارای درب بودن ظرف این مخلوط کن، شما میتوانید به راحتی نوشیدنیتان را همراه خود حمل کنید.

آموزش استفاده مخلوط کن تک نفره Shake & Take:
کافی است آن را به برق وصل نمایید میوه ها را به داخل بطری ریخته و بطری را به دستگاه وصل نمایید، دکمه روشن را چند ثانیه نگاه دارید،
حال کافی است که بطری را از دستگاه جدا کرده درب پلمپ آن را پیچانده و به باشگاه و هر مکانی که دوست داشتید ببرید و میل فرمایید.

خرید پستی مخلوط کن

فروش ژیلت کارتی

ژیلت کارتی

با خرید ژیلت جدید کارتی که تنها به اندازه یک کارت اعتباری می باشد می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. تیغه های این ریش تراش بسیار تیز بوده و به صورت سه تایی می باشد که این حالت مدت زمان اصلاح را کاهش می دهد، همچنین در این ریش تراش آینه ای برای مشاهده (قسمت در حال اصلاح) نیز گنجانده شده و برای آسودگی خاطر شما تیغه اضافی نیز در پشت آینه وجود دارد که در صورت کند شدن تیغه اصلی از آن نیز می توانید استفاده کنید. قسمت جالب این ریش تراش وجود خوشبو کننده (در کنار تیغه های این ریش تراش) برای معطر کردن صورت شما هنگام اصلاح است.

ژیلت کارتی

 

خرید پستی ژیلت

خرید ژیلت کارتی

سریال کامل شبهای برره

سریال شبهای برره

خرید پستی مجموعه کامل طنز شب های برره با کیفیت عالی

تعداد قسمت:91 قسمت (نسخه کامل)

کیفیت صدا و تصویر: عالی

تعداد دیسک:10 عدد DVD

فرمت:خانگی

قابلیت اجرا در دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر

سریال شبهای برره

سریال شبهای برره

سریال شب های برره


خرید سریال شبهای برره

 داستان فیلم شبهای برره:

در ابتدای سریال نشان میدهد که فردی به نام کیانوش به عنوان یک سر دبیر روزنامه به علت نوشتن سر مقاله ای انتقادی تبعید می شود . کیانوش بعد از تبعید در راه در بیابان رها می شود و  پس از چند ساعت راه پیمایی توسط نیش یک مار از هوش می رود . شیر فرهاد پسر بزرگ خان پایین برره پس از یافتن او در بیابان ، او را همراه خود به برره می برد.برره که به دو قسمت پایین برره و بالا برره تقسیم شده و دارای خان می باشند و اهالی آن با هم اختلاف شدید دارند و دائم در دعوا هستند.در این فروشگاه اینترنتی سریال ویلای من ساخت مهران مدیری نیز موجود می باشد.

برای ورود به فروشگاه اصلی و خرید پستی سریال شبهای برره روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت:15000 تومان

خرید سریال شب های برره

کارتون قدیمی نیک و نیکو زبان فارسی

کارتون نیک و نیکو

خرید اینترنتی کارتون نیک و نیکو دوبله فارسی با کیفیت بسیار خوب

نیک و نیکو با نام اصلی Maya the Honey Bee みつばちマーヤの  یا ماجراهای مایا زنبور عسل یک مجموعه کارتون قدیمی تولید شده توسط شرکت نیپون انیمیشن ژاپن می باشد.این کارتون درباره دو زنبور عسل بازیگوش و بامزه هست که از کندو خارج شده و در جنگل با ماجراهای عجیب و غریب روبرو می شوند.

کارتون نیک ونیکو


مشخصات کارتون نیک و نیکو :

زبان کارتون :دوبله فارسی

کیفیت صدا و تصویر: بسیار خوب (پخش جدید از شبکه پویا)

تعداد قسمت:68 (کاملترین نسخه دوبله موجود در ایران)

تعداد دیسک: 5 عدد دی و دی دی

فرمت:DVD خانگی

قابل پخش در دی وی دی پلیر و کامپیوتر

داستان کارتون نیک و نیکو:

بعد از خارج شدن نیکو از کندو ,نیک نیز دنبال او به بیرون رفته و به طرف جنگل میروند که در آنجا با موجودات و حشرات مختلفی دوست شده و در هر قسمت از این کارتون قدیمی اتفاقات مختلفی برای آنها رخ می دهد.شخصیتهای اصلی این کارتون عبارتند از نیک با صدای شیوا گورانی, نیکو با صدای مریم شیرزاد,موشی با صدای فریبا شاهین مقدم,چهاردست با صدای حسین باغی,فرمانده مورچه ها با صدای شوکت الملوک حجت و ... م باشند.

برای برای ورود به سایت اصلی و خرید پستی کارتون نیک و نیکو روی لینک زیر کلیک نمایید .

قیمت:8500 تومان

کارتون نیک و نیکو