بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

مجموعه کامل سریال کلاه پهلوی با کیفیت عالی

سریال کلاه پهلوی

خرید اینترنتی سریال کلاه پهلوی

نسخه کامل و با کیفیت سریال ایرانی کلاه پهلوی

کارگردان و نویسنده:سید ضیاءالدین دری

بازیگران اصلی:محمد رضا شریفی نیا امیر علی دانایی نگین محسنی امین حیایی شقایق فراهانی داریوش فرهنگ بهاره کیان افشار و …..

مشخصات فیلم کلاه پهلوی:

تعداد قسمت:۵۴ قسمت کامل

تعداد دیسک:۱۸ عدد DVD

کیفیت صدا و تصویر:عالی

سریال کلاه پهلوی

نقشهای مختلف سریال تاریخی کلاه پهلوی

صمصام(داریوش فرهنگ):

نقش یک خان و فئودال مستبد و خشن را ایفاء کرده که سعی می کند خود را فردی امروزی نشان دهد .او از اقدامات حکومت رضاخان حمایت می کند و با اعمال نفوذ از طریق رفقایش در سطح بالای حکومت، در شهرستان سامان یک دیکتاتوری راه انداخته است.او از اولین پیشگامان کشف حجاب در سامان است.

میرزا رضا تدین(محمد رضا شریفی نیا)

او در سریال کلاه پهلوی نقش کارخانه دار مومن و متدینی را ایفاء می کند که خود، خانواده و پدرش مورد اعتماد مردم شهر بوده اند.او در کمال حسن نیت و سعه صدر با اقدامات فرماندار جدید همکاری می کند ولی هوشمندانه مراقب است و با صدور فرمان کشف حجاب و برگزاری مجالس مختلط زن و مرد به صورت اجباری، او به روش خاص خود با حکومت مقابله می کند.

شادی(بهاره کیان افشار):

او در فرانسه در رشته مامایی درس خوانده و به پیشنهاد ازدواج فرخ روی خوش نشان نداده است.او یک فمنیست است که برای خود آرزوهایی دارد که تصور می کند در حکومت رضاخان محقق می شود ولی بتدریخ متوجه می شود رژیم کمترین توجهی به مسائل زنان نداشته و فقط به دنبال بی حجاب کردن آنها به زور اسلحه است.

سریال کلاه پهلوی

بلانش(نگین محسنی)

او در پاریس بزرگ شده و طراح لباس است . زبان فارسی را آموخته است.  پدر خوانده اش موسیو تره گانو او را تربیت کرده و مشوق ازدواجش با فرخ است تا به ایران برود و به یک مستشرق تبدیل شود . بلانش زندگی پر فراز و نشیبی پیدا می کند که بعدا آن را به صورت کتاب می نویسد و همین نگارش کتاب، به بهانه ای برای روایت داستان سریال تبدیل می شود.

فرخ باستانی(امیر علی دانایی)

او در این سریال نقش فرخ باستانی دانشجوی تهیدست و فقیر ایرانی در پاریس را ایفاء می کند که ضمن کار در رستوران و ظرفشویی؛ در دانشگاه سوربن اقتصاد می خواند.او پس از ازدواج با دختری فرانسوی با نام بلانش، با توصیه پدرخوانده بلانش، در یک هتل درجه یک مشغول به کار می شود و اوضاع مالی اش خوب می شود. او سپس به تهران باز می گردد و با توصیه سفیر ایران در پاریس ـ تقی زاده ـ فرماندار یک شهرستان محروم می شود. در ۴۳ قسمت باقیمانده از سریال اتفاق های فراوانی رخ خواهد داد و مخاطبان با سرنوشت پیچیده این دانشجوی جاه طلب مواجه خواهند شد.

فروغ(مریلا زارعی)

همسر میرزارضا تدین ، مدیر مدرسه دخترانه شهرستان است.زنی مومنه که با جدیت به امر تحصیل دختران شهر می پردازد .ولی صدور فرمان کشف اجباری حجاب  زندگی او را تحت الشعاع قرار می دهد

سریال کلاه پهلوی

برای خرید پستی سریال کلاه پهلوی روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت:۲۵۰۰۰ تومان

خرید سریال کلاه پهلوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد