بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

گوشی هواوی honor play

تلاش‌های زیادی برای ساخت گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی جذاب اما همیشه بی‌نظیر، حتی امثال Razer صورت گرفته است، اما هیچ‌یک این کار را به‌درستی انجام ندادند. در حال حاضر، Honor نیز به میدان بازی وارد شده است اما به یک خط‌مشی جدید. گوشی هواوی آنر پلی جدید به‌جای کیفیت عالی به خاطر مقرون‌به‌صرفه بودن آن موردتوجه است. و این مسئله به‌نوبه خود بسیار مورد استقبال است.

Honor playهمانند بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی دارای بدنه فلزی ، صفحه ناچ و دوربین دوگانه در عقب است. چیپ Kirin 970 مسئول دوره بازی است و Play یک GPU Trubo هواوی خارج از بسته دارد. kirin 970 به‌عنوان یکی از کارآمدترین قطعات سخت‌افزاری برای بازی موبایل شناخته‌شده است، قیمت این قطعه چندان بالا نیست اما عملکرد باثبات و پایداری دارد. و همه‌چیز با GPU Turbo می‌تواند بهتر شود.

اندازه صفحه 6.3" 1080p چه با ناچ و چه بدون ناچ به‌منظور بازی کافی است. یک باتری بزرگ در این مدل وجود دارد و شما می‌توانید Honor Play را با RAM 4 یا 6 گیگ داشته باشید. با توجه به قیمت جذاب آن، - CNY 1,999, INR 19,999, £279, €329، ما را فریب می‌دهد.

ویژگی‌های و قیمت گوشی هواوی honor play

  • بدنه: بدنه آلومینیومی، 157.9 x 74.3 x 7.5 mm, 176g
  • صفحه: 6.3" 2,340x1,080px (19.5:9) IPS LCD, 409ppi، دارای ناچ
  • چیپ ست: HiSilicon Kirin 970، هشت هسته‌ای (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53) ، سی پی یو Mali-G72 MP12
  • حافظه: رم 4 تا 6 گیگابایت، حافظه 64 گیگابایت، (هیبرید) میکرو اسلات SD
  • دوربین: دوگانه ، 16MP RGB (f/2.2) + 2MP به خاطر حس عمق، فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز، ویدئو 2160@ 30fps
  • دوربین سلفی: MP 16 (2/f)، ویدئوی p 1080
  • OS: اندروید 8.1 Oreo با ویژگی‌های EMUI 8.2 + AI هواوی
  • باتری: 3,750 mAh ثابت و غیرقابل جابجایی ، شارژ سریع 18 W
  • اتصال: دو سیم کارته، USB-C (USB 2.0), NFC، بلوتوث 4.2 ، جی‌پی‌اس، GLONASS
  • متفرقه : حسگر اثرانگشت قرارگرفته در عقب ، اسپیکر bottom-firing تکی، پورت صوتی 5/3

وقتی با گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌اندازه گوشی honor playروبرو می‌شویم، می‌توان بسیاری از اشکالات را نادیده گرفت. ازجمله این اشکالات، وجود ناچ، اسلات SIM هیبرید و نبود رادیو FM هستند.

هواوی هر وقت بخواهد می‌تواند چیپ ست kirin 980 را روانه بازار کند، به همین خاطر امکان کاهش قیمت kirin 970 حتی بیشتر از این نیز برای آن وجود دارد که به مدد به‌روزرسانی‌های اخیر GPT Turbo همچنان ارزشمند مانده است. همان‌طور که قبلاً مشاهده کردیم، این تنها صحبت PR نیست، Turbo می‌تواند تفاوت ایجاد کند، بنابراین Honor Play برخلاف سری‌های فشرده Honor، یک چیز اضافه‌شده اندیشمندانه است.

طراحی

اعتراف می‌کنیم که از در دست گرفتن Honor Play لذت بردیم، بدنه فلزی آن پس از سری دستگاه‌های شیشه‌ای و صیقلی، روح تازه‌ای به آن دمیده است. در گذشته بدنه آلومینیومی محبوب بود اما اکنون تنها تعداد معدودی از گوشی‌ها این گزینه را پیشنهاد می‌کنند، Honor Play یکی از این موارد نادر است.

بدنه یکپارچه آلومینیومی Honor Play به شکل درست طراحی‌شده است- پشت صاف، طرفین منحنی همراه با گوشه‌های گرد و خطوط آنتن قدیمی مناسب که به‌طور مداوم در اطراف بالا و پایین حرکت می‌کند. به همین دلایل، Honor تصمیم گرفت این قسمت‌ها را در مقایسه با بقیه بخش‌های بدنه بنفش تیره‌تر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد