بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

مشخصات فر نان فانتزی بخاردار چیست ؟

فر نان فانتزی بخاردار

فر نان فانتزی 28 دیس بخاردار مخصوص انواع تولیدی های نان فانتزی و کافه نان ها که با دارا بودن سیستم رطوبت ساز بسیار قویی و با گردش هوایی مناسب که دارد؛پختی یکنواخت و یکسان را در تمامیه طبقات این فر ،ایجاد کرده و نانی نرم و با رنگی طلایی که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد را تحویل شما خواهد داد.


این فر، با دارا بودن ارتفاع بیشتر نسبت به سری NB)) پخت سریع تر و با کیفیت بسیار عالی را تحویل فر دار داده لذا این فر فانتزی بخاردار دارای توان حرارتی بیشتر بوده و با کمترین افت حرارت مواجه خواهد شد که در کیفیت نان خروجی سهم بسزایی دارد. میزان بخار دهی و میزان مکس برای بخاردهی کاملا قابل کنترل بوده و سیستم بخاردهی در حین پخت، از دیگر مزایای این فر ؛ جهت افزایش کیفیت نان برای شما میباشد.
 

گروه صنعتی فریمان
تولید کننده ی انواع فر های قنادی و شیرینی پزی
آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی محمود آباد، خیابان ششم، خیابان مهدیه، گروه صنعتی فریمان

مسئول فروش :
09135557633
09365091188


جنس منبع این فر از استنلس استیل 316 بوده که ضمن مقاوت بالا در برابر حرارت و دفرمه شدن،از قابلیت انتقال حرارت و رساناییه بالایی برخوردار است. لذا با دارا بودن سیستمی هوشمند و شیشه ایی دوجداره ، مصرف سوخت دستگاه بسیار کم و حداقل اتلاف و پرت حرارت را دارد همچنین این دستگاه قابلیت منتاژ در حداقل فضا را دارا بوده و در جابجایی های مکرر کمترین آسیب را خواهد دید.
 
مدل
FI28(LF)
طول
225
عرض
150
ارتفاع
285
نوع برق (مصرف )
(تکفاز220)-2
(سه فار(380-3
نوع سوخت
گاز
5-9))
گازوِئیل
4-10))
تعداد طبقات
14
تعداد سینی
14
28
ظرفیت سینی
 
 
ظرفیت تولید در یک شیفت
800-1000
وزن تقریبی
2100
 
 

فر 12 دیس فانتزی بخاردار

فر گردان 28 دیس بخاردار مخصوص انواع تولیدی های نان فانتزی و کافه نان ها که با دارا بودن سیستم رطوبت ساز بسیار قویی و با گردش هوایی مناسب که دارد؛ پختی یکنواخت و یکسان را در تمامیه طبقات این فر، ایجاد کرده و نانی نرم و با رنگی طلایی که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد را تحویل شما خواهد داد.

میزان بخار دهی و میزان مکس برای بخاردهی کاملا قابل کنترل بوده و سیستم بخاردهی در حین پخت، از دیگر مزایای این فر جهت افزایش کیفیت نان برای شما میباشد. جنس منبع این فر از استنلس استیل 316 بوده که ضمن مقاوت بالا در برابر حرارت و دفرمه شدن، از قابلیت انتقال حرارت و رساناییه بالایی برخوردار است.

لذا با دارا بودن سیستمی هوشمند و شیشه ایی دوجداره، مصرف سوخت دستگاه بسیار کم و حداقل اتلاف و پرت حرارت را دارد همچنین این دستگاه قابلیت مونتاژ در حداقل فضا را دارا بوده و در جابجایی های مکرر کمترین آسیب را خواهد دید.


 

مدل

FI12(LF)

 

طول

180

 

عرض

125

 

ارتفاع

255

 

نوع برق (مصرف )

(تکفاز220)-2

(سه فار(380-3

 

نوع سوخت

گاز

5-7))

گازوِئیل

4-8))

 

تعداد طبقات

12

 

تعداد سینی

12

ظرفیت سینی

 

 

ظرفیت تولید در یک شیفت

300-350

 

وزن تقریبی

1450

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد