بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

لطیفه و اس ام اس خنده دار

جوک و اس ام اس های خنده دار جدید و کمیاب

جوک و اس ام اس های خنده دار جدید و کمیاب

به غضنفر میگن : تو منی من توام ، حالا تو کدومی ؟

میگه : خاک بر سرتون گمم کردین !

.

.


در دنیا فحشهایی وجود دارند که بار عاطفی شان از صدتا کلام عاشقانه بیشتر است

مثل : دیووونه !

دوستت دارم دیوونه !

مغزه عضنفر رو میشکافن ببینن توش چیه

میبینن حیف نون نشسته داره فکر میکنه !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

بهترین اس ام اس های خنده دار

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

تو که چشمات

لنزِ

دماغتم که عمل کردی…

نصف وزنتم لوازم آرایشِ … !

نه بابا تو خودتم خودت و قبول نداشتی !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

جوک

میدونی چیه ؟

اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

به غضنفر میگن بابات مرده میگه نه بابا اصلا امکان نداره

میگن والله مرده , میگه آخه تا حالا اصلا سابقه نداشته !

.

.

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

یک روز مردی با عجله پیش دکتر میره و می گه:

سلام دکتر! زود بیا، آپاندیس زنم درد گرفته

دکتر میگه: من که یک هفته پیش آپاندیس زنتون رو عمل کردم،

مگر می شود یک زن دو تا آپاندیس داشته باشه؟

آن شخص می گه: نه، ولی یک مرد که می تواند دو تا زن داشته باشد!

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

مغز انسان پر کارترین جای بدنه

اون همه ۲۴ ساعت روز و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه

کار اون از لحظه تولد آغاز میشه و فقط وقتی متوقف میشه

که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!!

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

فکرشو بکن اگخ بابات میتونست فکرتو بخونه

اون موقع  هر ۵ دقیقه یه چک آبدار میخوردی !

.

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن
طرف میگه بفرستم واستون؟؟؟
میگم پ نه پ آپلود کن
لینکش رو بده دانلود میکنم

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خوابم خودمو زدم به بیداری !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه

.

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن.

.

.

.

.

خدا معجزه کرد، آدمو آفرید

توهم بیا یه معجزه کن ، آدم بمون !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

تفکر عمیق حبف نون :

در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه‌ی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته‌ دارند !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

خسیسه ! کرم معده میگیره

کرم تو معده خسیسه زخم معده میگیره !

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و جوک جدید

امشب که محتاج تو ام جایه تو …..

یکی دیگه رو اوردم داره ماهوارمو نصب می کنه ، دیگه نمی خواد بیای !

.

.

.

اس ام اس سرکاری

به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم !

منبع : سایت پاتوق۹۸

…………
مادرم را عرض کردم !

.

.

.

پیامک خنده دار

دلم خواست چیست؟

قطعی ترین ومنطقی ترین دلیل برای کاری که درآن ری*ده اید !

.

.

.

پیامک جوک

اس ام اس یک پسر ایرانی:

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

 Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

> اسپرمکس- Espermax

> مودم اینترنت همراه - مسافرتی

> عینک 3 بعدی

> عطر Jacsaf ویژه روز مادر

> عطر ماه های تولد شما

> آموزش جامع پیانو

> کاملترین مجموعه آثار بزرگان موسیقی کلاسیک جهان

> موسیقی های بدون کلام و آرامش بخش

> موزیک های متن فیلم های مشهور دنیا

> فوتبال حرفه ای2011 به همراه لیگ برتر ایران pes ipl 2011

> ژورنال دکوراسون داخلی و معماری مسکونی 3

> کنسرت گروه دارکوب اوریجینال

> منتخب برنامه شاد رادیویی جمعه ایرانی 1

> فیلم سینمایی اخراجی های 3 اوریجینال

> مجموعه کامل ابزارهای گوشی Pocket PC

> ابزارهای گوشی برای انواع آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

> فیلم جذاب و تماشایی تورنمنت مرگ(تکن)

> بازی جذاب PES 2011 با گزارش عادل فردوسی پور

> سریال قلب یخی-تمام قسمت ها (11 قسمت اورجینال)

> مجموعه بازی های گوشی های iPhone

> موزیک بدون کلام مجموعه 1 و 2 اورجینال

> مجموعه نرم افزارهای مهندسی الکترونیک 2011

> مجموعه ابزارهای iPad 2011 اورجینال

> نرم افزارهای مهندسی برق و قدرت 2011 اورجینال

> مجموعه نرم افزارهای مهندسی مکانیک 2011

> مجموعه نرم افزارهای مهندسی عمران 2011

> ارباب حلقه ها مجموعه کامل( دوبله فارسی و اورجینال)

> آموزش زبان انگلیس کودکان (Magic English)

> گردنبند طلایی نماد فروهر

> گردنبند استیل متولدین بهمن ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد