بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

مدیریت ریسک در باینری آپشن و فارکس

باینری آپشن یک روش سرمایه گذاری آنلاین است که بسیاری از معامله گران را به خاطر سادگی در کسب درآمد و سود جذب می کند. چرا که یک قاعده ی ساده دارد: انتخاب یک گزینه بالا (CALL) یا پایین (PUT) ، برای پیشبینی آینده ی قیمت. انتخاب و پیش بینی آگاهانه که بر پایه‌ی مقایسه‌ی آمارها و تحلیل‌های اقتصادی به دست می‌آید. به همین دلیل است که بازار باینری آپشن به عنوان یک سیستم کسب سود همه یا هیچ چیز نامیده می‌شود. البته ریسک و خطر در این نوع از بازار مالی زیاد است و باید راهکارهای مدیریت ریسک فارکس و باینری آپشن را قبل از انجام هر معامله‌ای بیاموزید. به هر حال بازار سهام و ارز یک بازار کاملا ناپایدار است و هر اتفاق و حادثه‌ای ممکن است بر بها و قیمت آنها تأثیر بگذارد.

توصیه می‌شود که افراد قبل از حضور در چنین بازار معامله‌ای، در بازار بورس و سهام حضور داشته باشند و روش انجام معامله را به خوبی بدانند. باینری آپشن یا فارکس هر کدام راهکارها و روش‌های مختلف برای کسب درآمد و سود دارند و برای مدیریت ریسک در هر کدام باید اقدامات متفاوتی انجام شود.

عوامل زیر می‌تواند در تجارت باینری آپشن تاثیر گذار باشد:

وضعیت بازار

شرایط بازار را مطالعه کنید؛ زیرا بسیار بی ثبات هستند. گاهی اوقات ممکن است با ثبات باشند در حالی که در شرایط دیگر آنها بسیار غیر قابل پیش بینی هستند. به ویژه بازار ارز که می‌تواند به دلیل وقوع هر اتفاق و حادثه‌ای در هر کشوری ثبات خود را از دست بدهد. باید از آمارها و تحلیل‌های مالی قبل از هر معامله مطلع باشید و نمودارهای مختلف را باهم مقایسه کنید. هیچ وقت نباید احساسی تصمیم بگیرید و کاملا باید تصمیمات منطقی بگیرید.

دوره زمانی

هر معامله‌ای در باینری آپشن دارای محدودیت زمانی است. این محدودیت زمانی می‌تواند بلند مدت و یا کوتاه مدت باشد. پس از مدتی کار و انجام معامله در این بازار به این مسئله پی می‌برید که بیشتر احتمال موفقیت را در معاملات کوتاه مدت یا بلند مدت دارید. اگر معامله‌ای را پس از مدت زمان مشخص شده انجام دهید؛ آن را می‌بازید.

اگر به مبحث فارکس علاقه دارید ، به مقاله آموزش فارکس مراجعه بفرمایید.

وسعت معامله

وسعت و اندازه‌ی معامله را باید در نظر بگیرید. اگر مبتدی هستید باید با معاملات در مقیاس کوچک و کم شروع کنید به فکر یک شبه پولدار و ثروتمند شدن نباشید. این یک راه میانبر برای ثروتمند و پولدار شدن نیست. هیچ وقت نباید کل دارایی خود را برای یک معامله هزینه کنید. بلکه هر بار با درصد کوچکی از آن وارد یک معامله شوید تا بتوانید ریسک و خطرات آن را کنترل کنید.

معاملات چندگانه

برای انجام هر معامله قوانین موجود در هر یک از بروکر باینری آپشن و بروکرهای فارکس را رعایت کنید. یکی از این قوانین و مقررات محدودیت در تعداد معامله در یک روز و یا یک ماه است. نباید در هر روز و هر ماه در یک یا چند معامله شرکت کنید. همچنین توصیه می‌شود که همزمان در چند بروکر برای انجام معامله حضور نداشته باشید چرا که با عدم تمرکز ممکن است کل دارایی و مال و اموال خود را از دست بدهید.

ببینید شما باید در هر پوزیشن که وارد میشوید همواره احتمال ضرر را بدهید چرا که در فارکس و باینری آپشن هیچ روش تضمینی وجود ندارد ولی میدانیم که با مباحثی که در بررسی استراتژی عنوان شد میتوان نسبتهای سود به زیان را بررسی کرد و از روشهای 50/50 نیز سود گرفت. لیکن به هر حال حتی در روشهای 70/30 یا 80/20 هم باخت وجود دارد یعنی برای رسیدن به آن 70 بار سود باید تحمل 30 بار شکست را داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد